Volné pracovní pozice
Správa ICT, IT technik - Zlín
Co vás čeká:
Hledáme IT technika na rozšíření týmu, který by se staral o počítačovou síť, PC a servery u zákazníků a dělal jim technickou podporu.
Vaší hlavní náplní práce je komunikace se zákazníky, kteří u nás mají servisní smlouvu a řešení jejich požadavků.
Požadavky jsou od malých požadavků na nastavení na PC, po založení nových uživatelů v AD, až po instalaci nového serveru nebo dalších zařízení.
Nutné je reprezentativní jednání u zákazníků a smysl pro zodpovědnost a týmovou práci.
Jaké znalosti a dovednosti by jste měli mít:
Dobrá znalost práce s Windows, nastavení Wifi sítí, tiskáren...
Znalost virtualizací od VMware a Hyper-V, Windows serverů a dalších produktů od Microsoftu.
Dobrá zkušenost s AD, Exchange... Nejlépe umět nainstalovat i nový server a nastavit jej a přenést nastavení a data ze starého serveru na nový.
Snaha učit se nové věci a účastnit se i školení ke zlepšení znalostí ( školení platí firma ).
Řidičské oprávnění skupiny B
Zodpovědnost a spolehlivost.
Výhodou bude, pokud budete umět:
Anglický jazyk pro komunikace s vybranými zákazníky ( nutné alespoň základy pro komunikaci v angličtině na helpdesku )
Nejlépe zkušenosti se stejnou prací co hledáme a snahu se učit nové věci.
Co vám můžeme nabídnout:
Mzda 30 000 až 50 000 měsíčně s možností dalšího růstu dle zkušeností a dovedností.
Mzda se odvíjí od měsíčního výsledku zaměstnance.
Práci v menším přátelském kolektivu.
Mobilní telefon s neomezeným voláním. Notebook.
Dobrá dostupnost MHD.
Firemní auto i k soukromým účelům
Příspěvek na stravné
Sickdays
Práce z domova
Firemní akce
Nástup možný ihned.
Typ pracovního poměru: Plný úvazek
Životopisy a motivační dopisy posílejte na e-mail kariera@avex.cz v případě zájmu Vás pozveme na osobní pohovor. Zasláním životopisu souhlasíte se zpracováním osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů a to až do odvolání písemnou formou.
IT technická a administrativní podpora - Zlín
Láká vás práce v IT? Vyznáte se dobře ve Windows, MS Office, operačních systémech Windows 7/10/11 a není Vám cizí ani HW? Dejte nám o sobě vědět! Hledáme technika na pozici IT podpora.
Co bude Vaší náplní práce?
IT-Podpora v oblasti služeb koncových uživatelů firemních zákazníků (Remote)
Zpracování ticketů - žádostí o podporu
Účast na infrastrukturních projektech
Podpora v řízení eskalace a optimalizace servisních procesů
Servisní doba je PO-PÁ mezi 7:00 - 17:00 hod.
Co požadujeme od vás?
Technické zkušenosti se servisem na místě nebo jako vzdálená podpora koncových uživatelů
Podpora pracovních stanic / notebooků se systémem Windows a mobilní zařízení (IPhone, IPad atd.)
Dobrá znalost operačních systémů Windows10,11
Dobrá znalost aplikací (např. MS Office 2016 a Office 365)
Detailní znalost klientského hardwaru (notebooky, pracovní stanice a počítače) a jeho periferií
Anglický jazyk pro komunikace s vybranými zákazníky ( nutné alespoň základy pro komunikaci v angličtině na helpdesku )
Výhodou budou:
Sociální citlivost a soft-skills pro jednání se zákazníky na korporátní úrovni
Týmová práce, proaktivní akce a eskalace v případě problémů
Zkušenosti se systémy správy ticketů
Co vám nabídneme?
Mzda 25 000 až 30 000 měsíčně s možností dalšího růstu dle zkušeností a dovedností.
Počáteční školení
Notebook a mobilní telefon
Stravenky
Sickdays (3 za rok)
Práce z domova
firemní společenské akce
Vzdělání: SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Typ pracovního poměru - Plný úvazek
Životopisy a motivační dopisy posílejte na e-mail kariera@avex.cz v případě zájmu Vás pozveme na osobní pohovor. Zasláním životopisu souhlasíte se zpracováním osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů a to až do odvolání písemnou formou.